marți, februarie 17, 2009

Modele masini de spalat Ariston!

Pentru preturi click pe denumire.
Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston ARXD 149
Centrifugare (rpm): 1400
Clasa energetica: A
Display: LCD
Incarcare (Kg): 6
Tip incarcare: Frontala


Masina de spalat cu incarcare verticala Ariston AVTF 129
Centrifugare (rpm): 1200
Clasa energetica: A
Display: Digital
Incarcare (Kg): 5
Tip incarcare: verticala



Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston AQSF 109 (EU)
Centrifugare (rpm): 1000
Clasa energetica: A+
Display: Digital
Incarcare (Kg): 4.5
Tip incarcare: frontala



Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston AQSD 129 (EU)
Centrifugare (rpm): 1200
Clasa energetica: A+
Display: LCD
Incarcare (Kg): 4.5
Tip incarcare: frontala



Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston AQXF 109 (EU)


Centrifugare (rpm): 1000
Clasa energetica: A+
Display: Digital
Incarcare (Kg): 6
Tip incarcare: frontala


Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston AQSF 129 (EU)
Centrifugare (rpm): 1200
Clasa energetica: A+
Display: Digital
Incarcare (Kg): 4.5
Tip incarcare: frontala


Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston ARSD 109 S
Centrifugare (rpm): 1000
Clasa energetica: A
Display: LCD
Incarcare (Kg): 5
Tip incarcare: Frontala



Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston AQXF 129 (EU)
Centrifugare (rpm): 1200
Clasa energetica: A+
Display: Digital
Incarcare (Kg): 6
Tip incarcare: frontala





Masina de spalat cu incarcare frontala si uscator Ariston ARMXXL 125
Centrifugare (rpm): 1200
Clasa energetica: B
Display: LED
Incarcare (Kg): 7
Tip incarcare: Frontala




Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston AQXD 129 (EU)
Centrifugare (rpm): 1200
Clasa energetica: A+
Display: LCD
Incarcare (Kg): 6
Tip incarcare: frontala






Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston AQXXD 169
Centrifugare (rpm): 1600
Clasa energetica: A+
Display: LCD
Incarcare (Kg): 7.5
Tip incarcare: frontala






Masina de spalat rufe cu incarcare frontala Ariston cu uscator AQGMD 129 A
Centrifugare (rpm): 1200
Clasa energetica: A
Display: LCD
Incarcare (Kg): 8
Tip incarcare: frontala cu uscator






Masina de spalat cu incarcare frontala Ariston AQXXD 129 H (EU)
Centrifugare (rpm): 1200
Clasa energetica: A+
Display: LCD
Incarcare (Kg): 7.5
Tip incarcare: frontala

Niciun comentariu: