duminică, februarie 01, 2009

Masina de spalat Whirlpool AWO 10761

Avem placerea sa va prezentam in acest articol masina de spalat Whirplool AWO 10761. Ca si in articlolele anterioare , aceasta postare urmareste sa va prezinte modele de masini de spalat care merita atentia dumneavoastra , atat din punct de vedere al performantelor cat si a raportului calitate pret. Urmarim asadar sa fim consilierii dumneavoastra in alegerea unei masini de spalat care sa va satisfaca nevoile.
Asadar am considerat ca masina de spalat Whirlpool AWO10761 are nevoie de o scurta prezentare. Acest model face parte din gama Bluetouch cu care Whirlpool doreste sa atace piata si in acest an. Feedback-ul pozitiv, cat si satisfarea cerintelor clientilor sai a facut ca aceasta gama sa fie printre cele mai reusite a producatorului american in Europa. Lider pe piata europeana in urma cu doi ani, Whirlpool doreste sa revina anul acesta , modelele BlueTouch fiind una din atuurile sale.
Dotata cu tehnologia Al Saselea simt , tehnologie inventata si dezvoltata de Whirlpool , un cumul de senzori meniti sa monitorizeze etapele de spalare cat si comportarea masinii in aceasta perioada, balans, trepidatii, etc, AWO10761 este o masina performanta si una din cele mai bune masini de spalat de pe piata din Romania.
Performantele tehnice nu sunt singurul punct forte ale acestei masini. Capacitatea de incarcare mare , 7 kg, constituie un alt avantaj ale acestei masini de spalat. Capabila sa monitorizeze si sa-si dozeze resursele de apa, detergent si energie, putem spune ca Whirlpool AWO10761 va fi “partenerul dumneavoastra economic”.
Numarul de rotatii mare la centrifugare ,1400rot/min, constituie si el un avantaj, avand in vedere si dimensiunile tamburului, respectiv(53-54l)corespunzator incarcarii de 7 kg bumbac.
La acest nivel de performanta aproape ca nici nu mai este necesar sa va mentionam ca Whirlpool AWO10761 are o grila de programe de spalare completa. Din acestea va precizam doar programul Spalare manuala-destinat tesaturilor delicate, Programul Eco-pentru un consum redus de resurse si Programul Scurt 30 de minute-pentru o spalare aunei cantitati reduse de rufe.
Afisajul masinilor BlueTouch Whirlpool este alcatuit dintr-un ecran LCD cu informatii complete despre programul utilizat si un sistem de LED-uri care corespunde programelor de spalare si a celor adiacente acestora(antisifonare, clatire suplimentara, prespalare, Functie Eco).Va mentionam siposibilitatea de a va personalize programele potrivite
Stilului dumneavoastra de viata Puteti chiar sa lasati sarcina spalarii hainelor in grija altcuiva, creand un program personalizat, care poate fi activat de oricine printr-o simpla apasare de buton. Masina de spalat poate memora pana la 7 programe.
In concluzie Whirlpool AWO10761 este una din masinile de spalat pe care v-o recomandam si de care veti fi cu siguranta multumit.

Alte masini de spalat Whirlpool Al Saselea Simt.

7 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua.Articolul dumneavoastra imi starneste mari semne de intrebare. Personal sunt foarte multumita de firma Whirlpool. Am o masina de 10 ani si sunt foarte multumita de ea, insa a venit vremea sa o schimb deoarece doresc sa innoiesc electrocasnicele din casa. Citind ceea ce ati scris in articol aproape m-ati convins sa o cumpar:). Sora mea insa a cumparat o masina Whirlpool si e foarte nemultumita.Au venit cei de la service sa o repare de 2 ori intr-un an, fapt ce m-a pus serios pe ganduri.Plus ca masina pe masina nu apare nicaieri tara de provenienta. De unde stiu eu ca e facuta in Italia?! ma puteti lamuri?...masina despre care vorbesc este 51105,daca am notat bine-Recomandare sa ma feresc de ea.Masina era la promotie. Sa-ntelg ca produsele cu preturi reduse nu sunt bune!!!Eu sincer mi-as lua tot un Whirlpool... stiam ca sunt cei mai buni, dar acum nu stiu ce sa mai cred.Ma puteti lamuri?

Sorin Sorescu spunea...

Firma Whirlpool , ca de altfel majoritatea firmelor mari de electrocasnice, are mai multe fabrici atat de componente si cat si de ansamblare. Modele BlueTouch, din care face parte si AWO10761 , sunt fabricate in Italia, in fabrica din care provine si masina dumneavoastra de spalat de care sunteti atat de multumita.(in acea perioada, aceasta era singura din Europa).Tara de provenienta pentru AWO10761 este mentionata pe partea interioara a usii. Este posibil ca dumneavoastra sa va uitati in partea din spate a masinii de spalat,unde era inscris la modelele vechi. Modelul AWO51105 este unul mult inferior modelului recomandat de noi. Este o masina de spalat modesta si bineinteles ca nu se poate ridica la un standard de calitate si fiabilitate foarte inalt. Insa sa nu uitam renumele Whirlpool in ceea ce priveste masinile de spalat…Realizat bineinteles cu ajutorul gamelor de top care au revolutionat permanent sistemele de spalare, programele de spalare si cele de asistenta a spalarii. In concluzie va recomandam sa optati cu incredere pentru Whirlpool AWO 10761, o masina de spalat din ultima gama de masini de spalat Whirlpool pentru Europa, ce insumeaza toate tehnologiile si inovatiile de ultima ora in domeniu.

Unknown spunea...

Multumesc pentru raspunsul prompt!

Anonim spunea...

Eu am masina de spalat Whirlpool AWO 10761 de aproape 6 luni si sunt foarte multumit de ea. Inainte am avut tot o masina de spalat whirlpool si am schimbat-o la un program buy back. Am primit pe cea veche cam 1,5 milioane. Acum nu prea mai avd acest model de whirlpool pe piata.

Unknown spunea...

Buna ziua, te rog spune-mi de unde ai cumparat masina pe sistemul " buy back ". Cu multumiri, emil birsan.

Vlad spunea...

Eu am cumparat masina de spalat de la Domo, nu stiu daca mai au acum promotii de Buy Back.

Unknown spunea...

Buna Ziua !
Ma Numesc Cristi si sant din Botosani.
Ce parere aveti despre masina de spalat Whirlpool AWOE 91400 din gama produselor de spalat CARISMA ???
Am observat pareri interesante aici pe acest site.Am dat comanda pt. aceasta masina si as vrea sa stiu daca nu am dat gres.
Cu Stima Si Consideratiune !...Va Multumesc.