joi, martie 19, 2009

Cinci masini de spalat sub 1000 de lei.

Am ales astazi sa va prezentam 5 masini de spalat care se incadreaza intr-un buget prestabilit de 1000 Lei grei (Ron) sau 10 000 000 de lei vechi. Ne plac cifrele rotunde si ne mai place diversitatea asa ca ne-am straduit sa gasim modele de la producatori diferiti. Au intrat in calcul: Zanussi, Electrolux, Beko si Arctic su nu in ultimul rand Samsung. Criteriul principal dupa care am facut aceasta alegere a fost pretul, toate cele 5 modele nominalizate trebuiau sa coste sub 1000 de lei fiecare. In ordine descrescatoare a pretului, de la 1000 in jos, am gasit asa:

Masina de spalat
cu incarcare frontala
Arctic CA 1200A+
Pret... 997.20 RON




Masina de spalat

cu incarcare frontala
Beko WMF25101T
Pret...997.20 RON



Masina de spalat
cu incarcare frontala
Electrolux EWF 10040W
Pret... 976.79 RON




Masina de spalat
cu incarcare frontala
Zanussi ZWF 185W
Pret... 974.73 RON




Masina de spalat rufe
cu incarcare frontala
Samsung WFS 861
Pret ... 944.90 RON



Acestea sunt preturile astazi 19 martie 2009 si se vor modifica probabil usor. Dar am luat ca punct de referinta aceasta zi pentru comparatia noastra. Acum vom incerca sa vedem ce ofera fiecare dintre aceste masini de spalat, care sunt particularitatile fiecarui model si ce le deosebeste.

Toate sunt masini de spalat cu incarcare frontala si nu am ales special aceasta caracteristica dar se pare ca la noi sunt mult mai populare masinile de spalat cu incarcare frontala in detrimentul celor cu incarcare superioara. Sa spunem ca suntem mai conservatori din fire noi romanii sau ca avantajele acestui tip (spatiu redus) nu prea ne-au interesat pana acum.
Ca si incarcare 4 din cele 5 modele au ca si cantitate recomandata de incarcare 5 kg si una singura, Samsung, are 6 kg ca si capacitate de incarcare. Notam asadar un plus in dreptul masinii de spalat Samsung WFS 861 pentru cantitate. Asadar daca aveti nevoie de un volum mai amre de incarcare e evident ce produs trebuie sa alegeti. Ca si clasa energetica 3 sunt trecute ca si clasa A si 2 clasa A+. Beko WMF25101T si Arctic CA 1200A+ sunt cele 2 modele trecute de producatori ca fiind mai ''verzi'' si se afla in topul listei noastre si ca cele mai apropiate de cifra maxima de buget. Din punct de vedere al centrifugarii lucrurile sunt un pic mai diversificate. Daca pana acum ne era usor sa alegem acum avem 1200 la Arctic, 1000 la Beko si Electrolux si 800 de rotatii pe minut la Zanussi si Samsung.
NU am ales cele mai ieftine masini de spalat desi si acesta probabil va fi un subiect ci am ales cele mai apropiate modele de suma maxima de 1000 de ron, o suma psihologica am putea spune. Nu am oferit foarte multe detalii tehnice asa cum facem de obicei in articolele de pe acest blog ci am incercat in cateva cuvinte sa va aratam care sunt 5 dintre optiunile posibile in achizitionarea unei masini de spalat de buget.

Niciun comentariu: